Splošni pogoji so namenjeni seznanitvi kupcev z osnovnimi pogoji in postopki nakupa v spletni trgovini Najboljsinakupi.si (v nadaljevanju spletne trgovine).
S spletno trgovino upravlja
TEROX, ROK SITAR S.P.
Škale 11
3320 Velenje
Slovenija
DŠ: SI88009505
MŠ: 8311714000
Podjetje TEROX ni član nobene izmed gospodarskih oz. drugih zbornic. Za omenjeno dejavnost prav tako ne potrebujete posebnega dovoljenja.
Prodaja in dostava blaga je možna na ozemlju Republike Slovenije.
Pogoji nakupovanja
Stranka ob vstopu na spletno trgovino preko kategorije ali iskanja poišče primeren izdelek. Po izbiri primernega izdelka izberite primerne možnosti izdelka, ki jih želite (v kolikor ima možnost izdelka na voljo), ter nadaljujte na košarico. Na strani košarice jo sistem seznani z izdelki, ki so v košarici in ki bodo v primeru nadaljevanja nakupa kupljeni. Stranka lahko tukaj izdelke iz košarice odstrani ali jim spremeni količino. Po tem koraku stranka nadaljuje s postopkom nakupa, kjer vpiše svoje podatke, podatke za dostavo, ter izbere način dostave in plačila. Pred oddajo naročila lahko stranka še enkrat preveri količine/izdelke, ki jih naročite, s klikom na gumb "Oddaj naročilo - obveznost plačila" pa nato oddajte naročilo. Sistem jo po e-pošti avtomatsko obvesti o oddanem naročilu.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, registrska številka),
- kontaktne podatke, ki jih uporabnik potrebuje za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitve (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vseh artiklov ali storitev, ki so v ponudbi na spletnem mestu, ki bi bile dostopne v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitvene storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno morajo biti prikazane, ali pa vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojev za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračalo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktnih osebah ali službah za stike s kupci.
Naročanje
Naročanje poteka po internetu 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, različne v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini ali po e-pošti najboljsinakupi@gmail.com
Naročila po e-pošti najboljsinakupi@gmail.com mora nujno vsebovati: ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj, kontaktno telefonsko številko in e-naslov, ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot barva, velikost in drugo.
Ob oddaji naročila v spletni trgovini ali po e-pošti kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izbrana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosimo prosimo, da v najkasneje treh urah po oddaji naročila pošljete na elektronsko pošto najboljsinakupi@gmail.com
Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katero ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.
Vse slike izdelkov na spletni trgovini so simbolične in lahko pridejo do manjših barvnih izstopanja (zaradi kota slikanja, svetlobe, tipa naprave, iz katere dostopate,...).
Stroški povezani z uporabo komunikacijskih sredstev - telefonski kontakt
Spletna trgovina Najboljsinakupi.si za telefonske stike uporablja klasično mobilno telefonsko številko operaterja Telekoma Slovenije, vsi dohodni klici na omenjeno telefonsko številko se tako obračunavajo po tarifi vašega mobilnega ponudnika.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun upravitelja po ponudbi/predračunu; v primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki o računu, če je potrebno opraviti nakazilo. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine
- s plačilom na Paypal račun upravitelja: v primeru plačila na PayPal, vas bo sistem avtomatsko nakazal na PayPal stran, kjer boste izvedeli plačilo z vašega PayPal računa, po izvedenem plačilu pa boste prejeli potrdilo o uspešnem plačilu tako na e-pošto kot na strani plačila. .
- plačilo ob prevzemu paketa
Ob nakupu nad 50,00 EUR stroške dostave na območju Republike Slovenije krije ponudnik ne glede na to ali kupec izbere način plačila po povzetju ali plačilo po predračunu.
Cene
Vse cene izdelkov so označene v evrih (EUR). Označene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup v spletni trgovini Najboljsinakupi.si. Cena ne vključuje dostave, razen v primeru, ko vaš enkratni nakup znaša več kot 50,00 EUR.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudnik – spletna trgovina skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni roki in cene spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne takoj s spremembo popraviti podatke na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklicano ali zamenjavo naročenega artikla.
Kupec ima pravico, da v 30 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov najboljsinakupi@gmail.com, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vrnil blaga Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od sporočila o odstopu od pogodbe Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljke z odkupno ali pošiljko, ki ne ustreza splošnim pogojem poslovanja ponudnika. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (tako ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljeno plačilo na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.
Odstop od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov najboljsinakupi@gmail.com, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vrnil blaga (vso blago je mogoče vrniti po pošti). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljke z odkupno ali pošiljko, ki ne ustreza splošnim pogojem poslovanja ponudnika. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (tako ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljeno plačilo na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo
Dostop do shranjene pogodbe
Pogoji poslovanja so dosegljivi v spletni trgovini 24/7, do njih pa je mogoče dostopati s klikom na gumb Pogoji poslovanja v nogi trgovini.
Prepoznavanje in popravek napak pri naročilu
Uporabnik lahko napako pri izbiri izdelka, količino ali barvo ugotovi na več načinov. Pri dodajanju izdelka v košarico lahko uporabnik na strani košarice še enkrat preveri izdelke, dodane v le to. Nato lahko zadevo ponovite še v postopku nakupa, kjer se mu ponovno izpiše izdelek v košarici pred oddajo naročila. V kolikor uporabnik obakrat opazi napako, dobi po oddaji naročila na e-pošto še pisno obvestilo o navedbi naročenih izdelkov, količini, barvi in velikosti, kjer lahko ponovno ugotovi storjeno napako.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem seznamu ali na računu. Garancija je veljavna ob uporabi navedena na garancijskem seznamu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacije o garanciji so navedene tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji niso, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Stvarna napaka
Resnično lahko izboljšate če izdelek nima:
- lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
- lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec kupil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.
Lahko jo uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, če nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni sklenjen s pogodbo. Ko uveljavljate resnično napako na izdelku, lahko sami izbirate med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Zahtevate lahko odpravo napake, zamenjavo blaga z novim, brezhibnim, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega zneska.
V kolikšnem času lahko uveljavljate res napako?
O napak prodajalca morate obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napak odkrili. Svoje pravice lahko povečate v največ dveh letih od prevzema izdelka. To velja za nove izdelke. Če ste kupili rabljen izdelek, se lahko resnično napaka uveljavlja v največjem letu od prevzema izdelka.
Prečrtane cene
Vse prečrtane cene v spletni trgovini so priporočene cene naših dobaviteljev. Razen če je ob izdelku zavedeno, da gre za akcijo oziroma znižanje naše cene.
Dobavni roki
Vse pošiljke oddane na delovni dan, najkasneje do 15 ur na pošto odpremimo pravila še isti dan. V primeru plačila po predračunu se šteje, da je do 14. ure potrjeno nakazilo na račun podjetja. Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni. V kolikor bo rok dostavljen izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-tih urah.
Za izdelke, ki niso na zalogi, je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni do 30 dni. Artikle pošiljamo po naročilu. Dostavo za spletno trgovino opravlja Pošta Slovenije. Ob nakupu nad 50,00 EUR stroški dostave na ozemlju Republike Slovenije krije spletna trgovina.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, da se lahko lastnosti artiklov rok dobave ali se cena spremeni tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebuje očitne neresnice, tako zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje vašekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. čeprav se ponudnik trudi zaščititi fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoj spremeni poslovanje kadar koli in na okrnjen način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožbe in določiti osebo, s katero se lahko v primeru težav kupec poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova najboljsinakupi@gmail.com Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroškov, ki nastanejo pri reševanju istega spora. To je tudi glavna naloga, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik poteguje po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja sporov.
- https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Vklopi razum, zahtevaj račun
Obveščanje
Ponudnik lahko predvidoma enkrat, vendar ne več kot dvakrat v mesecu po elektronski pošti svojim kupcem pošlje obvestilo o aktualni ponudbi. Prejemniki obvestil se od prejemanja le-teh lahko kadar koli odjavijo preko povezav, ki je tudi del vsakega sporočila. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!